Цей трамвай – справжня родзинка харківського історичного транспорту Харкова, на жаль, він був знищений у 2022 р.
Цей екземпляр випустили у Ризі 1952-го. Він був відреставрований у 2006 р. до 100-річчя харківської трамвайної мережі.
Заради справедливості, варто сказати, що реставрація 2006 р. була виконана не 100% автентично. До параду трамваїв у 2011 р. його бортовий номер було змінено з 055 на 844.
Двері та перегородка кабіни тут від Татри Т3, сидіння – від Татри Т6В5, зірка спереду від РВЗ-6.
Взагалі МТВ-82 у Харкові їздили на пасажирських маршрутах із 1953 по 1977 рр.
Це був добрий, надійний і простий трамвай.
Багато з них було перероблено у технічні та інші службові вагони, які експлуатуються досі.
МТВ-82 випускався з 1947 по 1961, але сама історія появи МТВ-82 доволі цікава.
82-й Тушинський завод 1946-го перевиконав план з виробництва кузовів для тролейбусів МТБ-82 і не знав, куди їх подіти.
Кузови тролейбусів подовжили та зробили на їхній базі трамваї.
Дизайн кузова, своєю чергою, був творчо переробленою версією американського автобуса Yellow Coach зразка 1940 (з 1943-го випускався General Motors).
Новіша версія цього автобуса випускалася з 1946 по 1950 як ЗіС-154.
Трамвай було знищено під час бомбардувань російськими військами Салтівського трамвайного депо 3 березня 2022 р.
КатегоріїРуйнації 2022-24 Транспорт