Незвичайне захоплення одного магната

02.12.2015 /

Сьогодні ім’я вюртембергського підданого Юліуса Гейса мало про що комусь скаже.
Однак на початку минулого століття ім’я одного з найбільших кондитерських магнатів гуркотіло по всій імперії.

Торгові будинки “Абрикосів та сини”, «С. Сіу і Ко», “Жорж Борман” та “Ейнем”, не шкодуючи сил, боролися за серця та гаманці покупців. Битва “шоколадних королів” йшла на повну силу.

12308468_1640811076136230_1061177640756195470_n

Юліуса Гейса, власника «Товариства Ейнем» та одного з основних конкурентів добре відомого нам Жоржа Бормана, можна вважати генієм маркетингу.

Що він тільки не вигадував. У небесах майоріли дирижаблі із закликами купувати шоколад “Ейнема”. На театральній програмі вистави “Ромео і Джульєтта” ви несподівано могли виявити рекламу льодяників від кашлю “Ейнем”.

12321567_1640811482802856_5733203264775119426_n

Композитор Карл Фельдман на спеціальне замовлення «Товариства Ейнем» написав “шоколадні мелодії”. А чого тільки варті назви продукції, яким Гейс приділяв велике значення. Торт міг називатися, наприклад, “Полюби мене”. Ясна річ, що жартівники того часу не втрачали нагоди, зайшовши до кондитерського магазину “Ейнем”, сказати молоденькій продавчині:

Будь ласка, «Полюби мене» за три карбованці.

12342405_1640811529469518_8007437821194715640_n

Особлива увага приділялася також створенню стильного, нестандартного та якісного пакування. Для того часу Юліус Гейс мав, між іншим, дуже незвичайне захоплення, а саме – художню фотографію. Повною мірою це захоплення фотографією відобразилося в унікальних кондитерських каталогах “Ейнем”, що не мають аналогів.

12341150_1640811366136201_460901573658359311_n

Адже завдяки їм ми з вами потрапляємо в минуле і ніби наживо бачимо частину продукції легендарних магнатів кондитерських імперії.

12316080_1640811442802860_3517186849508329560_n